Кошик
82 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (67) 616-37-07
+380 (93) 171-53-36
Кошик
ТОВ "Київ-Спецтех"
Напівпричіп самоскидальний сталевий BODEX KIS 3W 30-45 м³, фото 2
Напівпричіп самоскидальний сталевий BODEX KIS 3W 30-45 м³, фото 2
Напівпричіп самоскидальний сталевий BODEX KIS 3W 30-45 м³, фото 2
Напівпричіп самоскидальний сталевий BODEX KIS 3W 30-45 м³, фото 3

Напівпричіп самоскидальний сталевий BODEX KIS 3W 30-45 м³

Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Трьохосний самоскидний напівпричіп BODEX KIS 3W зі сталевим кузовом, об'ємом від 30 до 45 м³,вантажопідйомністю 30 т. і з масою тари 8 500 кг з рознесеними осями, призначений для завнтаження, транспортування і розвантаження  •пшениці; •жита; •ячміня; •овса; •гречки; •проса; •кукурудзи •гранули •тирси •щіпи з коефіцієнтом щільності від 0.56 до 0.82 м³/кг, з шаруватістю від 30 до 65%, з вологістю не більше ніж 14%.

Технічний опис:

Всі самоскидні напівпричепи-зерновози марки BODEX в штатній комплектації обладнані осьовими агрегатами SAF або BPW з навантаженнями 11 і 12 тонн, на пневматичній або пневморесорної підвісці.Завдяки чому, а так само завдяки установці шин Continental HTR 2 XL з нового модельного ряду із збільшеним індексом навантаження, вантажопідйомність зерновозів стає безкомпромісної порівняно з іншими виробниками аналогічної техніки. Зерновози BODEX мають низьку споряджену масу і виконані з міцної фінської сталі RAEX 700 MC.

 Кузов:

  • З фіксованими переднім та бічними бортами, на зовнішній стороні переднього борту поміст із сходинками;
  • Матеріал кузова – низьколегована фінська сталь RAEX 700MC;
  • Товщина днища – 6 мм, борт – 4 мм;
  • Кузов встановлений на рамі та фіксується у транспортному положенні;
  • Задній комбінований алюмінієвий прилеглий борт самоскидного типу з розстібними воротами з шиберами (2 од.);
  • Привід замку заднього борту механічний;
  • Кузов з зсувним тентом – 900 г/м.

Рама:

  • Посилена із шведської сталі DOMEX, складається з двох зварних поздовжніх лонжеронів, з'єднаних між собою траверсами та балками;
  • Зчіпний пристрій – плита зчіпки з 2” шворнем JOST (Німеччина);
  • Опорний пристрій дводіапазонний телескопічний JOST (Німеччина) г/п 24 т з одностороннім ручним приводом

 Шасі:

  • Ошинівка односхилий, кількість коліс - 7 штук;
  • Шини Michelin/Goodyear/Bridgestone/Continental, розмірності 385/65 R22, 5;
  • Осі SAF/BPW (Німеччина);
  • Диски 11.75х22,5 сталеві Lemmerz (Німеччина);
  • Повні підкрилки DOMAR (Італія) – 6 штук, задні з гумовими бризковиками;
  • Кошик для двох запасних коліс.

Підвіска:

  • Трьохосьова пневматична виробництва SAF (Off road) / BPW (Heavy Duty), з технічним навантаженням на вісь 9/11/12 тонн;
  • Перша вісь оснащена 2-х стороннім підйомним механізмом WABCO (Німеччина).

Гальмівна система:

  • Двопровідна пневматична з гальмівними механізмами дискового/барабанного типу (420х200) з приводом на всі колеса, важелі розтискного кулака з автоматичним регулюванням зазору WABCO (Німеччина); 
  • альмо стоянки – пневматичний з приводом від енергоакумуляторів на дві осі; 
  • Антиблокувальна система гальм EBS WABCO 4S/2M (Німеччина).

Гідроциліндр:

  • HYVA/Binotto телескопічний із кріпленням під днищем кузова та вантажопідйомністю до 50 тонн, що забезпечує кут розвантаження до 45°.
  • кузова вантажопідйомністю до 50 тонн. (Гарантія 1 рік).

Фарбування:

  • Нанесення лаку в лакувальній камері, емалі фірми PPG (Італія) з товщиною шару 150-200 мікрон, колір на вибір замовника за каталогом RAL, в кольоровій гамі більше 100 кольорів.

Інше обладнення:

  • Задній захисний пристрій (противідкатний брус, складаний) та бічний захисний пристрій відповідають ГОСТ Р 41.58-2001 (Правила ЄЕК ООН №58);
  • 2 клина з кріпленням (противідкатні черевики);
  • Фіксатор транспортного положення кузова – замок Hi-Fix. 

Додаткові опції:

  • Задній захисний пристрій (противідкатний брус, складаний) та бічний захисний пристрій відповідають ГОСТ Р 41.58-2001 (Правила ЄЕК ООН №58);
  • 2 клина з кріпленням (противідкатні черевики);
  • Фіксатор транспортного положення кузова – замок Hi-Fix.

Додаткове обладнання:

  • Ємність для води;
  • Ящик для інструментів,
  • Манометр;
  • Вся металева фурнітура вироблена фірмами Tosi та Sirit (Італія).

Напівпричіп BODEX KIS 3W 30-45 М³

Характеристика

Показник

Навантаження на РСУ

від

11 000 кг

Висота ССУ

1150/1300 мм

Повна вага

35 500 кг

Споряджена маса

8 500 кг

Вантажопідйомність

30 000 кг

Кількість осей

3

 

Основні
Країна виробникУкраїна
ПризначенняВантажні автомобілі
Вантажопідйомність30 т
Тип причепаНапівпричіп
ТипСамоскид
Знімні бортиНі
Кількість осей3
ВиробникBodex
СтанНовий
Габаритні розміри
Висота3.25 м
Довжина9.55 м
Габаритні розміри вантажного відсіку
Довжина вантажного відсіку9.55 м
Об'єм вантажного відсіку45 куб. м
Висота вантажного відсіку3.25 м
  • Ціна: Ціну уточнюйте
  • Готово до відправки

Ціну уточнюйте

+380 (67) 616-37-07
  • +380 (93) 171-53-36

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0021:00
  • Вівторок
    09:0021:00
  • Середа
    09:0021:00
  • Четвер
    09:0021:00
  • Пʼятниця
    09:0021:00
  • Субота
    09:0021:00
  • Неділя
    09:0021:00
Напівпричіп самоскидальний сталевий BODEX KIS 3W 30-45 м³Напівпричіп самоскидальний сталевий BODEX KIS 3W 30-45 м³
Готово до відправки
Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner