Вакуумна машина SPEC-4 на шасі ЕХ-8
Можливий монтаж на шасі:
Технічні характеристики ассенизаторского обладнання:
Параметр | Значення | Одиниці виміру |
Базове шасі |
HYUNDAI ЕХ-8 |
- |
Місткість цистерни |
4 |
м3 |
Глибина очисної ями (з можливістю збільшення викачування ями до 17 м) |
4,5 |
м |
продуктивність вакуумного насоса |
240-360 |
куб .м / ч |
Максимальне розрідження в цистерні |
МПа |
0,08 |
Час наповнення цистерни |
5-7 |
хв |
До складу спецобладнання входить:
- цистерна;
- вакуумний насос з приводом;
- сигнально-запобіжний пристрій;
- трубопроводи вакуум-нагнітальної системи з краном;
- приймальний люк зі всмоктуючим шлангом;
- майданчики для обслуговування;
- електрообладнання.
Вакуумна система призначена для створення розрідження в цистерні при наповненні її відходами і тиск при їх зливі.
До складу вакуумної системи входить:
- 4-х ходовий кран;
- вакуумний насос;
- систему трубопроводів.
На лінії всмоктування встановлений поплавковий клапан, який монтується на кришці сигнально запобіжного пристрою і перекриває усмоктувальну лінію під час наповнення цистерни, що унеможливлює попадання відходів у насос. Крім цього на лінії всмоктування встановлений проміжний бачок, який призначений для збору конденсату, що утворюється при заповненні цистерни відходами у всмоктувальній лінії. В нагнітальній лінії насоса встановлений глушитель для зниження шуму при виході повітря з насоса.
Особливості конструкції цистерни:
- Цистерна з сталевого листа товщиною 4 мм, посилена ребрами жорсткості;
- Укладання рукавів пенали;
- Два рукави загальною довжиною від 6 до 50 м з внутрішнім діаметром 100мм;
- Об'єднання рукавів і лючка через імпортні швидкоз'ємні з'єднання;
- Оглядове вікно для візуального контролю;
- Експлуатація в рамках температури від -20 С до +40 С;
__________________________________________________________________________
-Наповнення цистерни рідкими відходами здійснюється шляхом створення в цистерні розрідження.
-При досягненні граничного рівня заповнення цистерни сигнально-запобіжне пристрій автоматично зупиняє двигун (на дизельних машинах подається звуковий сигнал).
-Спустошення цистерни здійснюється як самопливом, так і під тиском.
-Для візуального спостереження за наповненням цистерни є оглядові вікна.
-Для зручності роботи в темний час доби робоче місце оператора висвітлюється спеціальної фарою.
-Високоякісна забарвлення всіх вузлів і деталей разом із суцільними зварювальними швами запобігає утворення вогнищ корозії і забезпечує надійність і довговічність металоконструкцій.
_________________________________________________________________________
Шасі Hyundai EX-8:Вантажні автомобілі нового покоління HYUNDAI EX 8
Партнер, який готовий працювати в режимі 24/7, надійний інструмент у Вашому бізнесі. Нова сучасна конструкція, новітній дизайн, ЕХ 8 створений бути кращим Кожна деталь нового вантажівки відображає ставлення Hyundai до інновацій і якості. Hyundai ЕХ 8 завжди готовий до роботи.
ФункціональністьІдеально збалансований дизайн і практичність. Полегшений вхід в кабіну досягнутий завдяки широким дверей і вдосконаленою сходами. Поліпшене головне освітлення і нова радіаторна решітка, яка спеціально спроектована для поліпшеної вентиляції моторного відсіку. Дзеркала заднього виду, вітрове і заднє оглядове скло мають кращий кут огляду в своєму класі, збільшує рівень безпеки під час управління. Ергономічна кабіна водія поєднує в собі практичність і комфорт.
Міцний і надійнийНавіть при максимальних навантаженнях, ЕХ 8 спеціально спроектований для впевнених подорожей за самим вибоїстих дорогах. Нова конструкція рами автомобіля здатна витримувати високі навантаження на кручення і на «згинання» завдяки використанню власної виробленої сталі Hyundai Motor Group дочірньою компанією Hyundai Steel. До того ж посилена поперечна балка у конструкції рами підсилює опір скручуванню і згинання.
Високий рівень корозійної стійкості досягнутий завдяки використанню оцинкованої сталі на 79% елементів кабіни. Для підвищення рівня безпеки та надійності, надміцна сталь застосована в 38% конструктивної частини кабіни. Завдяки переміщенню двигуна вперед було створено додатковий вантажний простір. Також це дозволило закріпити кабіну нижче, що знизило центр ваги та вібрації. Кут відкриття дверей до 80 градусів.
Ефективний, потужний і надійний
Розроблені за власною технологією Hyundai, модельний ряд дизельних двигунів серії F отримав репутацію легендарного, ефективного і дуже надійного двигуна. Тепер він оснащується системою подачі палива common rail з підвищеним тиском уприскуванням палива, підвищує потужність двигуна та зменшує витрати палива. Інженери компанії Hyundai внесли суттєві конструктивні рішення і зміни у вантажний автомобіль ЕХ 8. Зниження операційних витрат, потужні та екологічні двигуни, збільшена корозійна стійкість, абсолютно нова кабіна і надміцна рама, поряд з впровадженням новітніх систем безпеки — все це безпрецедентні кроки Hyundai в майбутнє автомобільної індустрії.
Інтелектуальні системи безпеки
Hyundai поділяє безкомпромісні погляди безпеки. Від нещодавно інтегрованої системи VDC (система динамічного контролю), забезпечує стійкість руху автомобіля та системи стеження за дорожньою розміткою (LDWS), яка сповістить водія про незаплановану зміну смуги. Дискові гальма (опція) з системою динамічного контролю гальм (VDC) скорочують гальмівний дистанцію. У порівнянні з попередником, ЕХ 8 вимагає на 4.6 метра меншу гальмівну відстань по швидкості 60 км / год. Система VDC, об'єднала в собі такі системи активної безпеки як:
ВАКУУМНИЙ НАСОС КО-510 - БУДОВА ТА ТЕХНІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ
Одним з найбільш затребуваних вакуумних насосів на пострадянському просторі є модель КО-510 (0216000-04 - з правим обертанням потоків повітря, 0216000-05 - з лівим обертанням). Ця модель належить до категорії ротаційних пластинчато-роторних насосів. Нижче ми дізнаємося про те, який конструкцією має це пристрій і як за ним треба доглядати.
Призначення
Вакуумний насос використовується для створення вакууму або надлишкового тиску в цистернах машин класу КО. Такі цистерни зазвичай випускаються на базі шасі ГАЗ, КАМАЗ, ЗІЛ і так далі. Оптимальна температура для експлуатації пристрою - від -20 до +40 градусів за Цельсієм.
Пристрій
По конструкції модель КО-510 дуже схожа на пристрої класу КО-503 і КО-505; основні відмінності 510-ї моделі - більш високі показники по потужності і економічності. Щоб уникнути перегріву, насос обладнаний системою охолодження, яка складається з захисного кожуха і вентилятора. Обертання насос може здійснюватися як в правому, так і лівому напрямку. Максимальний рівень розрідження - 850 Па. Прилад володіє невеликими розмірами, а його вага становить 125 кг
Обслуговування та догляд
На закінчення давайте торкнемося правил догляду за пристроєм:
- Пристрій має проходити експлуатацію в чистих умовах.
- Не допускається перегрів корпусу вище позначки +80 градусів за Цельсієм.
- Під час експлуатації потрібно контролювати рівень масляного змащення. Витрата масла: для усмоктувальної порожнини - 24 краплі в хвилину, для підшипників - 12 крапель.
- Періодично слід проводити промивання мастильної системи. Під час чищення потрібно заливати чисте масло класу К-19 або До-12.
Модель КО-510 добре зарекомендувала себе. Насос досить надійний, а його експлуатація повністю виправдана з економічної точки зору. Ще одним плюсом є простота, тому використовувати цей насос можуть навіть робітники з не надто високою кваліфікацією.
Схема і пристрій вакуумного насоса асенізатора КО-510:
- Чавунний корпус
- Ротор
- Лопатка
- Кришка
- Ковпачок
- Кронштейн
- Трубка
- Втулка
- Кільце
- Штифт
- Штуцер
- Заглушка
- Манжета
- Шпонка
- Петля
- Шайба
- Підшипник 306
- Болт М10
- Шків
- Маслянка
- Болт М6
- Гвинт М6
Технічні характеристики КО-510
Споживана потужність, кВт |
9,0+-0,6 |
Продуктивність при P=0, куб. м/год |
360,0+-20,0 |
Номінальна частота обертання ротора, об/хв |
1450 |
Напрям обертання ротора |
Праве, ліве |
Максимальне розрядження, МПа |
0,085 |
Робочий тиск, МПа, не більше |
0,06 |
Температура насоса, оС, не більш |
80 |
Коефіцієнт корисної дії |
0,8-0,9 |
Маса, кг, не більше |
125 |
Габаритні розміри, мм, не більше, ДхШхВ |
670х310х338 |
Можливі несправності насоса КО-510 і методи їх усунення
Найменування несправності |
Ймовірна причина |
Метод устранения |
Ротор насоса вращается туго |
Насос неправильно собран |
Разобрать насос, промыть и собрать |
Падение производительности насоса |
Износ лопаток ротора или западание лопаток из-за загрязнения |
Заменить лопатки. При западании промыть пазы и лопатки и собрать. |
Стук в насосе |
Износ подшипников. Западание лопаток в пазах. На внутренней поверхности корпуса появились следы от лопаток глубиной до 2 мм. |
Заменить лопатки. Заменить подшипники. Заменить корпус. |
Нагрев корпуса насоса свыше нормы (на 80°C выше температуры окружающей среды) |
Отсутствие смазки. Загрязнение насоса. |
Наполнить систему смазки. Разобрать насос, промыть детали, собрать насос. Очистить трубопровод от пыли и грязи |
Не поступает масло из системы смазки через капельницу в насос. |
Подсос воздуха в соединении капельниц. Попадание грязи. |
Подтянуть соединение капельниц. Продуть капельницу сжатым воздухом. |
Насос КО-510 создает недостаточное разряжение (менее 0,08 МПа) |
Неплотное соединение трубопровода. Западание лопаток в пазах ротора насоса. Трение ротора о крышку насоса. |
Подтянуть соединение. Вынуть ротор, промыть пазы, лопатки и собрать насос. Проверить высоту лопаток |
РУКАВА ДЛЯ ВОДЫ И ВОЗДУХА
1. Agroflat / L204N / L206N / L208 / L210 / L216N
Применение: Для слива воды в промышленности.
Для подачи воды или жидких удобрений в ирригационных системах под давлением.
Используется также для пожарных машин.
Двухслойный шланг, армированный оплеткой из полиэстера.
Внутренний слой: чёрный ПВХ - армирование: оплетка из полиэстера.
Внешний слой: зеленый (4 атм.), оранжевый (5 атм.), синий (8 атм.), темно синий (10 атм.), красный (16 атм.).
Работоспособен при температуре -10°С +60°С.
2.Lay Flat Water (INTER LINE)
Применение: легкий и прочный шланг с мягкой стенкой, предназначенный для сброса внутренних сточных вод.
Рабочая температура: -20 ° C / + 70 ° C.
Внутренний слой: черный, гладкий, синтетический каучук, усиленный высокопрочным синтетическим кордом.
Наружный слой: черный, гладкий , синтетический каучук, стойкий к озону и атмосферным воздействиям.
Основні | |
---|---|
Виробник | Hyundai |
Країна виробник | Південна Корея |
Марка | Hyundai |
Місткість цистерни | 4 куб. м |
Глибина ями, що очищається | 4.5 м |
Продуктивність вакуум-насосу | 240 куб.м/год |
Максимальне розрідження в цистерні | 800 Па |
Час наповнення цистерни | 6 хв |
Сумісність з маркою | Hyundai |
Характеристики двигуна | |
Тип двигуна | Дизельний |
Марка двигуна | D4GA17 |
Об'єм двигуна | 3.993 куб. см |
Потужність двигуна | 170 к. с. |
Кількість циліндрів | 4 |
Максимальна кількість обертів | 1200 об/хв |
Характеристики ходової | |
Колісна формула | 4×2 |
Колісна база | 4400 мм |
Колія передніх коліс | 1680 мм |
Колія задніх коліс | 1620 мм |
Дорожній просвіт | 220 мм |
Габаритні розміри в транспортному положенні | |
Довжина | 7870 мм |
Ширина | 2028 мм |
Висота | 2320 мм |
Вага | 4000 кг |
- Ціна: Ціну уточнюйте
- Готово до відправки
Ціну уточнюйте
- +380 (93) 171-53-36
- Понеділок09:0021:00
- Вівторок09:0021:00
- Середа09:0021:00
- Четвер09:0021:00
- Пʼятниця09:0021:00
- Субота09:0021:00
- Неділя09:0021:00