Кошик
80 відгуків
+380 (67) 616-37-07
+380 (93) 171-53-36
Кошик
ООО "Киев-Спецтех"
Вакуумна машина SPEC-4 на шасі МАЗ-4371 N2, фото 2
Вакуумна машина SPEC-4 на шасі МАЗ-4371 N2, фото 3
Вакуумна машина SPEC-4 на шасі МАЗ-4371 N2, фото 2
Вакуумна машина SPEC-4 на шасі МАЗ-4371 N2, фото 2
Вакуумна машина SPEC-4 на шасі МАЗ-4371 N2, фото 3
  • Вакуумна машина SPEC-4 на шасі МАЗ-4371 N2, фото 2
  • Вакуумна машина SPEC-4 на шасі МАЗ-4371 N2, фото 3
  • Вакуумна машина SPEC-4 на шасі МАЗ-4371 N2, фото 4
  • Вакуумна машина SPEC-4 на шасі МАЗ-4371 N2, фото 5
  • Вакуумна машина SPEC-4 на шасі МАЗ-4371 N2, фото 6

Вакуумна машина SPEC-4 на шасі МАЗ-4371 N2

Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Головні ТТХ:

Параметр  Значення
Місткість цистерни, м3 4
Продуктивність вакуумного насоса, куб. м / год 240
Глибина очищувальної ями, м 4,5

Вакуумна машина SPEC-4 МАЗ 4371(4x2)/240 m3/4,5-17m призначений для вакуумного очищення вигрібних ям і транспортування фекальних рідин до місця утилізації.

Можливий монтаж на шасі:

Технічні характеристики ассенізаційного обладнання:

Параметр

Одиниці вимірювання

Значення

Базове шасі

МАЗ - 4371

 

Місткість цистерни

4

м3

Глибина очистної ямі

(з можливістю збільшення викачки ями до 17 м)

4,5

м

Продуктивність вакуумного насоса

240

куб. м / рік

Максимальні розрідження в цистерні

МПа

0,08

Час наповнення цистерни

5-7

хв

До складу спецобладнання входять:

  • цистерна,

  • вакуумний насос з приводом,

  • сигнально-запобіжний пристрій,

  • трубопроводи вакуум-нагнітальної системи з краном,

  • приймальний люк зі всмоктує шлангом,

  • майданчики для обслуговування,

  • електрообладнання.

Особливості конструкції цистерни:

  • Цистерна зі сталевого листа товщиною 4 мм, посилена ребрами жорсткості;
  • Укладання рукавів у пенали;
  • Два рукава загальною довжиною6 м з внутрішнім діаметром 100мм;
  • Поєднання рукавів і лючка через імпортні швидкорознімні поеднання;
  • Оглядове вікно для візуального контролю;
  • Эксплуатація в межах температури від -20 С до +40 С;

__________________________________________________________________________________

Наповнення цистерни рідкими відходами здійснюється шляхом створення в цистерні розрідження.

При досягненні граничного рівня заповнення цистерни сигнально-запобіжний пристрій автоматично

зупиняє двигун (на дизельних машинах подається звуковий сигнал).

Звільнення цистерни здійснюється як самопливом, так і під тиском.

Для візуального спостереження за наповненням цистерни є оглядові вікна.

Для зручності роботи в темний годину доби робоче місце оператора висвітлюється спеціальної фарою.

Високоякісне фарбування всіх вузлів і деталей до збірки у поєднані із суцільним зварювальним швами

запобігає утворенню вогнищ корозії і забезпечує надійність і довговічність металоконструкцій.

__________________________________________________________________________________

Технічні характеристики базового шасі МАЗ-4371

МАЗ 4371 -середньотонажне шасі,призначене для встановлення різного спеціального устаткування

та навісного обладнання.

Вантажопідйомність до 6 тон.

Шасі МАЗ 4371 обладнане малою двомісною кабіною з відкидним спальним місцем.

У базовій комплектації - АБС,підресорене водійське місце, шумоізоляція кабіни, ремені безпеки.

Модель

МАЗ-4371

Технічно допустима загальна маса автомобіля

10 100 кг

Розподіл технічно допустимої загальної маси автомобіля:

 

на передню вісь

3800 кг

на ведучий візок мостів

6300 кг

Технічно допустима вантажопідйомність

5650 кг

Повна маса автомобіля в спорядженому стані

4300 кг

Двигун

Deutz BF4M 1013FC (ЄВРО-3)

Потужність двигуна

125/170 кВт (к. с)

База автомобіля 235/75R17,5, або 8,25R20

Коробка передач

ZF S5-42 (5)

Шини

12.00R20

 

Насос КО-503 - вакуумний, пластинчасто-роторний насос асенізатора з 6 лопатками. Застосовується у вакуумних системах асенізаторних машин марки ЗІЛ, КАМАЗ, ГАЗ, МАЗ для створення вакууму та нагнітання тиску. Напрямок обертання валу КО 503 – правий, лівий (з боку приводного валу) залежно від типу двигуна та автомобіля.

Привід – коробка відбору потужності з косозубими та прямозубими шестернями, від якої обертання передається через ремінь на шків, встановлений на валу насоса асенізатора КО-503.
 

Технічні характеристики вакуумного насосу КО-503

Технічні характеристики

Значення для вакуумного насоса Ко-503

Продуктивність 240
Частота обертання, об/хв 1450
Розрядження max., МПа 0,085
Тиск max, МПа 0,06
Вага, кг 85
Габарити,мм 470*280*225
Розмір лопатки,мм 270*42*5,5
Робоча температура,°С 80
Температура навколишнього середовища От – 20 до +40
Потужність 6
Обертання Ліве, праве
Час безперервної праці 1
Виробник Україна
Застарілий аналог НВПР-240
ККД 0,8- 0,9

Можливі несправності насоса КО-503

Опис наслідків відмов та пошкоджень Можливі причини Вказівки щодо усунення відмов та пошкоджень

Насос створює недостатнє розрідження - менше 0,08 МПа (0,8 кг/см2).

Нещільне з'єднання трубопроводу. Западання лопаток ротора насоса.

Підтягнути з'єднання. Вийняти ротор, промити пази, лопатки та зібрати насос.

Відшарування внутрішнього шару всмоктуючого рукава трубопроводу.

Встановити спіраль із дроту діаметра 3 мм із зовнішнім діаметром 65 мм по всій довжині рукава або замінити рукав.

Ослабли приводні ремені.

Підтягнути ремені.

Нагрів корпусу насоса понад норму (на 60С вище за температуру навколишнього повітря).

Відсутність мастила

Наповнити мастилом масляний бак.

Забруднення насоса внаслідок попадання бруду через трубопровід.

Розібрати насос, промити деталі, зібрати насос. Очистити трубопровід від пилу та бруду.

Забруднення насосу зовні. Очистити насос.
Стук в насосі.

Зношування підшипників ротора насоса.
Западання лопаток у пазах ротора.
На внутрішній поверхні корпусу з'явилися сліди вибоїн від лопаток глибиною до 2 мм.

Замінити підшипники.
Матеріал лопаток – текстоліт ПТ-6 сорт ГОСТ 5-78.
Розточити внутрішній діаметр корпусу насоса до 165+0,26 мм. (Вимірювальний інструмент - штангенциркуль ШЦ-II-250-0.05ГОСТ166-89).
Виготовити ремонтний комплект лопаток заввишки 44,5-0,5 мм (вимірювальний інструмент штангенциркуль ШЦ-I-125-0.1-2ГОСТ166-89).

Падіння продуктивності насосу.

Зношування лопаток ротора по довжині або западання лопаток у пазах ротора.

Замінити лопатки. При западанні вийняти ротор, промити пази, лопатки та зібрати насос.

Ротор насоса обертається туго.

Насос неправильно зібраний або забруднений.

Розібрати насос, промити та зібрати згідно з паспортом на насос.

Клапан запобіжний КО-503 на цистерну вакуумної машини КО-503В (КО-503)

Експлуатація запобіжного клапана КО-503

Перед початком експлуатації необхідно перевірити працездатність запобіжного клапана на обмеження надлишкового тиску та тиску розрядження в цистерні. Запобіжний клапан відрегульований на заводі на надлишковий тиск 0,03+0,01 МПа (0,3+0,1 кгс/см2) та розрядження 0,08 МПа (0,8 кгс/см2).
Перевірку працездатності запобіжного клапана починайте з регулювання клапана розрядження, для цього:
-Встановіть на всмоктувальній трубі вакуум-нагнітальної системи мановакуумметр;
-закрийте приймальний лючок;
-послабте контргайку поз. 6 згідно з малюнком 8 на запобіжному клапані;
-Виверніть заглушку і зніміть пружину 2;
-запустіть двигун;                                                                                                                                                                                                                                                        -увімкніть вакуумний насос і встановіть частоту обертання насоса 1450 об/хв;
-Встановіть важіль 4-х ходового крана в положення «всмоктування»;
-Гайками поз. 8 відрегулюйте пружину поз. 3 за показанням мановакуумметра на розрядження 0,08 МПа (0,8 кгс/см2);
У міру зносу внутрішньої поверхні цистерни через 4 роки експлуатації машини знижуйте налаштування клапана на 0,01 МПа (0,1 кгс/см2) після кожного року експлуатації, щоб уникнути деформації цистерни.                                                                                                                                                                                              Для перевірки клапана тиску необхідно:                                                                                                                                                                                                                -Встановити пружину 2;                                                                                                                                                                                                                                  -Встановити заглушку 1;                                                                                                                                                                                                                                             - Наповнити цистерну водою до автоматичної зупинки двигуна або звукового сигналу сигнально-запобіжного пристрою;                                                                               -закрити лючок;                                                                                                                                                                                                                                                             -Вимкнути сигнально-запобіжний пристрій та вакуум  ний насос;                                                                                                                                                                   -Встановити важіль 4-х ходового крана в положення "нагнітання";                                                                                                                                                                  -Запустити двигун;
-включити вакуумний насос і встановити частоту обертання валу насоса 1450 об /хв, при цьому надлишковий тиск у цистерні за показанням манометра має бути
0,03-0,04 МПа (0,3-0,4 кгс/см2). У разі перевищення тиску слід відрегулювати запобіжний клапан пружиною 2 Рис. 8. Для цього, повертаючи заглушку 1, встановити необхідний тиск. Після регулювання закріпити заглушку контргайкою 6.

1- заглушка, 2,3- пружини,  4- корпус, 5- шайба, 6- контргайка,
7- корпус клапана, 8- гайка.

Лючок приймальний (засувка, заслінка, шибер) АНМ-53 0700000 на цистерни КО-503, КО-505, КО-520

Лючок приймальний АНМ-53 07.00.000-02

Лючок приймальний АНМ-53 (засувка, заслінка, шибер) встановлюється на відкидних болтах на фланець з патрубком, вварені внизу в задньому днищі вакуумної цистерни. Лючок приймальний встановлюється на цистерни КО-503, КО-505, КО-520. Отвір у приймальному лючку закривається диском. Переміщення диска здійснюється рукояткою, яка встановлюється в одне із крайніх положень "Закрито" або "Відкрито", позначених умовним символом.
На корпусі лючка встановлено кран, призначений для зняття розрідження в порожнині приймального шланга. Після заповнення цистерни кран слід відкрити, щоб полегшити підйом приймального шланга з вигрібної ями.

Маса та габаритні розміри лючка приймального
Вага, кг – 21,8

Габаритні розміри, мм - L = 356, B = 222, H = 280

Варіанти Рукавів:

РУКАВА ДЛЯ ВОДИ І ПОВІТРЯ

1. Agroflat / L204N / L206N / L208 / L210 / L216N

 

Застосування: Для зливу води у промисловості.

Для подачі води або рідких добрив в іригаційних системах під тиском.

Використовується для пожежних машин.

Двошаровий шланг, армований обплетенням із поліестеру.

Внутрішній шар: чорний ПВХ - армування: обплетення з поліестеру.

Зовнішній шар: зелений (4 атм.), оранжевий (5 атм.), синій (8 атм.), темно-синій (10 атм.), червоний (16 атм.).

Працездатний при температурі -10°С +60°С.

2.Lay Flat Water (INTER LINE)

Применение: легкий и прочный шланг с мягкой стенкой, предназначенный для сброса внутренних сточных вод.

Рабочая температура: -20 ° C / + 70 ° C.

Внутренний слой: черный, гладкий, синтетический каучук, усиленный высокопрочным синтетическим кордом.

Наружный слой: черный, гладкий , синтетический каучук, стойкий к озону и атмосферным воздействиям.

Основні
Виробник МАЗ
Країна виробникБілорусь
МаркаМАЗ
Місткість цистерни4 куб. м
Глибина ями, що очищається4.5 м
Продуктивність вакуум-насосу240 куб.м/год
Максимальне розрідження в цистерні800 Па
Час наповнення цистерни6 хв
Сумісність з маркоюМАЗ
Характеристики двигуна
Тип двигуна Дизельний
Марка двигуна Deutz
Турбонаддув Так
Об'єм двигуна 4.8 куб. см
Потужність двигуна 160 к. с.
Кількість циліндрів 4
Максимальна кількість обертів 2300 об/хв
Характеристики ходової
Колісна формула 4×2
Колісна база 3700 мм
Дорожній просвіт 185 мм
Габаритні розміри в транспортному положенні
Довжина7250 мм
Ширина2550 мм
Висота2900 мм
Вага5200 кг
  • Ціна: Ціну уточнюйте
  • Готово до відправки

Ціну уточнюйте

+380 (67) 616-37-07
  • +380 (93) 171-53-36

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0021:00
  • Вівторок
    09:0021:00
  • Середа
    09:0021:00
  • Четвер
    09:0021:00
  • Пʼятниця
    09:0021:00
  • Субота
    09:0021:00
  • Неділя
    09:0021:00
Вакуумна машина SPEC-4 на шасі МАЗ-4371 N2Вакуумна машина SPEC-4 на шасі МАЗ-4371 N2
Готово до відправки
Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner