Бортовий автомобіль ISUZU FVR34M
Нові вантажні шасі ISUZU FVR34M являють собою вже 6 покоління середньотоннажних автомобілів ISUZU, перше покоління яких встало на конвеєр ISUZU ще 1970 року. З огляду на всі щораз більші вимоги Споживачів, що висуваються до середньотоннажних вантажівок, до конструкції автомобілів ISUZU FVR34M попереднього покоління були внесені істотні зміни. Насамперед і найбільш істотно це торкалося кабін і силових агрегатів, які тепер повністю задовольняють сучасні світові стандарти за комфортом і безпекою, рівня екологічних викидів і економності. Універсальні шасі ISUZU FVR34M останнього покоління 700P дають змогу встановлювати на них надбудови для виконання різних транспортних завдань. Повна гармонія з довкіллям і комфорт для водія забезпечили новим шасі ISUZU F-серії міцне місце серед лідерів у сегменті середньотоннажних вантажівок у всьому світі.
Шасі ISUZU FVR34M є найважчим і найвагомішим у модельному ряду ISUZU F-серії нового покоління серед автомобілів із колісною формулою 4х2. Кабіна, що має високі аеродинамічні показники, потужний 6-циліндровий двигун стандарту Євро-4, що працює в парі з 9-ступеневою коробкою передач — все це дало змогу ISUZU FVR34M досягти чудових показників динаміки та паливної економності. Водночас ISUZU FVR34M здатний перевозити до 12,5 тонни вантажу, що є одним із найкращих показників серед вантажних автомобілів 2-смугового компонування. Завдяки комфортній кабіні з просторим спальним місцем ISUZU FVR34M буде ідеальним помічником на приміських і міжміських перевезеннях.
Модель шасі |
ISUZU FVR34UL-MDUS |
Габаритні розміри та маса |
|
Колісна база, мм |
4 650 |
Довжина х Ширина х Висота шасі, мм |
7 955 х 2 459 х 2 885 |
Колея передних / задних колес, мм |
2169 / 1845 |
Повна маса автомобіля, кг |
18 000 |
Споряджена маса шасі, кг |
5 505 |
Вантажність шасі, кг |
12 495 |
Допустиме навантаження на передню вісь, кг |
6300 |
Допустиме навантаження на задній міст, кг |
10700 |
Кабіна |
однорядна, 3-місна |
Двигун і трансмісія |
|
Модель, тип |
ISUZU 6HK1-TCS, Чотиритактний, рідинного охолодження, OHC, дизельний (Common Rail) з турбонаддувом зі змінною геометрією (VGS) і ВВ, із системою EGR, Євро-4 |
Кількість циліндрів, розташування |
6, в ряд |
Об'єм двигуна, см3 |
7 790 |
Максимальна потужність, кВт (л.с.) за об/хв |
206 (280) за 2 400 |
Максимальний крутний момент, Н·м за об/хв |
882 при 1 450 |
Витрата палива, л/100 км |
20-22 |
Колісна формула, привод |
4х2, задний |
Коробка передач: тип, кількість передач, модель |
Механічна, 9-ступенева ZF 9S1110 |
Ходова частина |
|
Гальмівна система |
Пневматична з ABS |
Гальма передні |
Барабани |
Гальма задні |
Барабани |
Підвіска передня |
Залежна, ресорна |
Підвіска задня |
Залежна, ресорна |
Експлуатаційні характеристики |
|
Кількість місць у кабіні |
3 + 1 спальне місце |
Шини |
295/80 R22,5 152/148M |
Мінімальний дорожній просвіт, мм |
200 |
Об'єм паливного бака, л |
200 |
Базові опції |
|
Підігрів дзеркал заднього огляду |
Підігрів дзеркал заднього огляду |
Сонцезахисний козирок для водія й пасажира |
Сонцезахисний козирок для водія й пасажира |
Фільтр попереднього очищення палива |
Фільтр попереднього очищення палива |
Основний паливний фільтр збільшеного розміру з підігрівним вологовіддільцем |
Основний паливний фільтр збільшеного розміру з підігрівним вологовіддільцем |
Кермова колонка з регулюванням нахилу та вильоту |
Кермова колонка з регулюванням нахилу та вильоту |
Аудіопідготування (без динаміків) + Антена |
Аудіопідготування (без динаміків) + Антена |
Зумер заднього ходу |
Зумер заднього ходу |
Протитуманні фари |
Протитуманні фари |
Склоочисники з регульованою частотою роботи |
Склоочисники з регульованою частотою роботи |
Полиці в кабіні над головами водія та вкрай пасажира |
Полиці в кабіні над головами водія та вкрай пасажира |
Пепельниця в бічних дверях із боку водія |
Пепельниця в бічних дверях із боку водія |
Тканинна оббивка сидінь |
Тканинна оббивка сидінь |
Підніжки кабіни пластикові |
Підніжки кабіни пластикові |
Забарвлений у колір кабіни передній бампер |
Забарвлений у колір кабіни передній бампер |
Кут відчинення дверей кабіни 90 град. |
Кут відчинення дверей кабіни 90 град. |
Стабілізатор поперечної стійкості передньої осі |
Стабілізатор поперечної стійкості передньої осі |
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
- Ціна: Ціну уточнюйте
- Готово до відправки
Ціну уточнюйте
- +380 (93) 171-53-36
- Понеділок09:0021:00
- Вівторок09:0021:00
- Середа09:0021:00
- Четвер09:0021:00
- Пʼятниця09:0021:00
- Субота09:0021:00
- Неділя09:0021:00