




Бортовий автомобіль ISUZU FVR34M
Новітні вантажні шасі ISUZU FVR34M являють собою вже 6 покоління середньотоннажних автомобілів ISUZU, перше покоління яких поставлено на конвеєр ISUZU ще в 1970 році. Враховуючи зростаючі вимоги Споживачів, що пред'являються до среднетоннажным вантажівкам, в конструкцію автомобілів ISUZU FVR34M попереднього покоління були внесені істотні зміни. В першу чергу і найбільш суттєво це торкнулося кабін і силових агрегатів, які тепер повністю відповідають сучасним світовим стандартам комфорту і безпеки, рівню екологічних викидів і економічності. Універсальні шасі ISUZU FVR34M останнього покоління 700Р дозволяють встановлювати на них надбудови для вирішення різних транспортних завдань. Повна гармонія з навколишнім середовищем і комфорт для водія забезпечили новим шасі ISUZU F-серії міцне місце серед лідерів у сегменті середньотоннажних вантажівок у всьому світі.
Шасі ISUZU FVR34M є самим важким і вантажопідйомним в модельному ряду ISUZU F-серії нового покоління серед автомобілів з колісною формулою 4х2. Кабіна, володіє високими аеродинамічними показниками, потужний 6-циліндровий двигун стандарту Євро-4, що працює в парі з 9-ти ступінчастою коробкою передач – все це дозволило ISUZU FVR34M досягти відмінних показників динаміки і паливної економічності. При цьому ISUZU FVR34M здатний перевозити до 12,5 тонни вантажу, що є одним з кращих показників серед вантажних автомобілів 2-вісної компонування. Завдяки комфортній кабіні з просторим спальним місцем ISUZU FVR34M буде ідеальним помічником на приміських та міжміських перевезеннях.
Модель шасі |
ISUZU FVR34UL-MDUS |
Габаритні розміри і маса |
|
Колісна база, мм |
4 650 |
Довжина х Ширина х Висота шасі, мм |
7 955 х 2 459 х 2 885 |
Колія передніх / задніх коліс, мм |
2169 / 1845 |
Повна маса автомобіля, кг |
18 000 |
Споряджена маса шасі, кг |
5 505 |
Вантажопідйомність шасі, кг |
12 495 |
Допустиме навантаження на передню вісь, кг |
6300 |
Припустиме навантаження на задній міст, кг |
10700 |
Кабіна |
однорядна, 3-місна |
Двигун і трансмісія |
|
Модель, тип |
ISUZU 6HK1-TCS, Чотиритактний, рідинного охолодження, OHC, дизельний (Common Rail) з турбонагнітачем із змінною геометрією (VGS) і ВНЗ, з системою EGR, Євро-4 |
Кількість циліндрів, розташування |
6, в ряд |
Об'єм двигуна, см3 |
7 790 |
Максимальна потужність, кВт (л. с.) при об/хв |
206 (280) при 2 400 |
Максимальний крутний момент, Н*м при об/хв |
882 при 1 450 |
Витрата палива, л/100 км |
20-22 |
Колісна формула привід |
4х2, задній |
Коробка передач: тип, кількість передач, модель |
Механічна, 9-ступенева ZF 9S1110 |
Ходова частина |
|
Гальмівна система |
Пневматична з ABS |
Гальма передні |
Барабанні |
Гальма задні |
Барабанні |
Підвіска передня |
Залежна, ресорна |
Підвіска задня |
Залежна, ресорна |
Експлуатаційні характеристики |
|
Кількість місць в кабіні |
3 + 1 спальне місце |
Шини |
295/80 R22,5 152/148M |
Мінімальний дорожній просвіт, мм |
200 |
Обсяг паливного бака, л |
200 |
Базові опції |
|
Підігрів дзеркал заднього виду |
Підігрів дзеркал заднього виду |
Сонцезахисний козирок для водія і пасажира |
Сонцезахисний козирок для водія і пасажира |
Фільтр попереднього очищення палива |
Фільтр попереднього очищення палива |
Основний паливний фільтр збільшеного розміру з підігрівом вологовідділювачем |
Основний паливний фільтр збільшеного розміру з підігрівом вологовідділювачем |
Рульова колонка з регулюванням нахилу і вильоту |
Рульова колонка з регулюванням нахилу і вильоту |
Аудіопідготовка (без динаміків) + Антена |
Аудіопідготовка (без динаміків) + Антена |
Зумер заднього ходу |
Зумер заднього ходу |
Протитуманні фари |
Протитуманні фари |
Склоочисники з регульованою частотою роботи |
Склоочисники з регульованою частотою роботи |
Полиці в кабіні над головами водія і крайнього пасажира |
Полиці в кабіні над головами водія і крайнього пасажира |
Попільничка у бічних дверей з боку водія |
Попільничка у бічних дверей з боку водія |
Тканинна оббивка сидінь |
Тканинна оббивка сидінь |
Підніжки кабіни пластикові |
Підніжки кабіни пластикові |
Пофарбований в колір кабіни передній бампер |
Пофарбований в колір кабіни передній бампер |
Кут відкривання дверей кабіни 90 град |
Кут відкривання дверей кабіни 90 град |
Стабілізатор поперечної стійкості передньої осі |
Стабілізатор поперечної стійкості передньої осі |
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
- Ціна: Ціну уточнюйте
- На складі
Ціну уточнюйте
- +380 (93) 171-53-36
- Понеділок09:0021:00
- Вівторок09:0021:00
- Середа09:0021:00
- Четвер09:0021:00
- Пʼятниця09:0021:00
- Субота09:0021:00
- Неділя09:0021:00